پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان رشد وارتقاء فرهنگ دینی را از محور‌های مهم توسعه جامع در استان لرستان دانسته و خواستار مطالعه کارشناسی راه‌کارهای ارتقاء سطح فرهنگ دینی استان توسط کارشناسان دینی شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام خادمی در حضور جمعی از کارشناسان دینی و فرهنگی در خصوص فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام و عزاداری سرور و سالار شهیدان با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌ها و انحرافات اعتقادی و اجتماعی در نحوه عزاداری‌ها اظهار داشت: مبلغین باید با استفاده از مسایل روز و توانمندی‌های فرهنگی سطح آگاهی علمی و معنوی جوانان و نوجوانان هیأتی را ارتقاء بخشیده و از راه‌های انحراف آنان جلوگیری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان حضور مستمر و همراهی مبلغ و روحانی را در تمامی هیئات استان وتکایا و مساجد در ایام محرم ضروری دانست وکارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی را موظف به فراهم نمودن زمینه حضور مبلغ به تعداد کافی در این ایام نمود.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: مسئولین هیئات مذهبی با همکاری و حضور مستمر مبلغین در جلسات عزاداری در زمینه پویائی فکری جوانان و تعمیق معرفت دینی جامعه باید اثرگذاری داشته باشند تا از هویت ملی و باورهای دینی ما حراست و پاسداری شود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha